به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا
سرخط خبرها

اولین مصاحبه شجاع خلیل‌زاده بعد از جدایی جنجالی از پرسپولیس | درست می‌گویند، به‌خاطر پول رفتم

  • کد خبر: ۴۹۰۹۶
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
  • ۴
اولین مصاحبه شجاع خلیل‌زاده بعد از جدایی جنجالی از پرسپولیس | درست می‌گویند، به‌خاطر پول رفتم
بعد از ۳ فصل درخشان و بدون فراز‌و نشیب درحالی‌که تصور می‌شد شجاع خلیل‌زاده به همکاری با سرخ‌ها ادامه دهد، او راهی الریان شد تا هواداران تیمش در شوک بزرگی فرو بروند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ این تصمیم شجاع خلیل زاده در کنار صعود تیم به فینال آسیا باعث شد تا موضع تند هواداران را متوجه خود ببیند. او اکنون در گفتگو با سایت ورزش‌۳ به ماجرا‌هایی که باعث این تصمیم شده، پاسخ داده است.


رسول‌پناه گفت برای تو وقت نداریم

اول از همه یک عذرخواهی از هواداران می‌کنم. باوجود این‌همه بی‌مهری که به من شد، از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم و از همین جا می‌گویم دوباره برمی‌گردم و می‌بینمتان. قبل از اینکه به لیگ قهرمانان برویم، من چند جلسه با باشگاه برای قراردادم داشتم. فکر کنم حدود پنج‌شش جلسه داشتیم که در چند جلسه حتی درِ اتاق خود را برایم باز نکرد و صحبت‌های حاشیه‌ای می‌کرد.

بعد از جلسه‌ای که با آقای رسول‌پناه داشتم، به خبرنگاران گفتم می‌مانم و یک پست هم در اینستاگرام منتشر کردم و نوشتم جایی نمی‌روم. فردای آن روز برای تمدید قرارداد به باشگاه رفتم و آقای رسول‌پناه گفتند چرا مصاحبه کردی و گفتی قرارداد چهار‌ساله می‌بندی؟ تو قرارداد داری و از این‌جور حرف‌ها.
 
گفتم آقای رسول‌پناه در قراردادم بند و آپشن دارم و می‌توانم جدا شوم، می‌خواهم آن بند و آپشن را از قراردادم بردارم تا در ادامه در تیم بمانم. گفت سازمان بازرسی اجازه نمی‌دهد قرارداد بازیکن را بالا ببرم. گفتم ۳‌سال ماندم و بدون چشمداشت مالی و افزایش قرارداد کارم را کردم. الان می‌خواهم در تیم بمانم و خیلی از بازیکنان تیم قراردادشان دو‌برابر من است. جواب درستی به من نداد. فردای آن روز دوباره به باشگاه رفتم و با آقای رسول‌پناه صحبت کردم، گفت ما الان در حال جذب بازیکن جدید هستیم و وقت این را نداریم که با بازیکنان قدیمی صحبت کنیم.

می‌گویند شجاع پولکی است، بله حق با شماست

بعضی‌ها می‌گویند شجاع پولکی، بله دوستان من پولکی بودم و رفتم؛ ولی زمان، همه‌چیز را مشخص خواهد کرد. من سکوت کردم؛ ولی دیدم هر چه سکوت کنم، بدتر می‌شود. با سیدجلال، علی کریمی، مهدوی‌کیا، میناوند، آقا‌کریم و یحیی صحبت کردم. دست همگی درد نکند. همه آن‌ها حرف‌های من را شنیدند و گفتند تصمیم درستی برای آینده بگیر. مگر نباید بازیکن بعد از قراردادش طبق تعهد پولش را بگیرد؟ مگر بازیکن خانواده و زندگی ندارد؟ اما کاری کردند که اگر به‌دنبال حقمان باشیم، انگ بی‌تعصبی و خراب‌کردن تیم می‌زنند و الان هم بازیکنان به این دلیل سکوت کرده‌اند. ما جز فوتبال، شغلی نداریم.


از شجاع گنده‌تر رفتند و مشکلی نیست

آن‌هایی که هوادار واقعی پرسپولیس هستند، می‌دانند چه می‌گویم. گنده‌تر از من همه از پرسپولیس رفتند. علی‌آقای کریمی رفت، آقای مهدوی‌کیا رفت، آقای هاشمیان، باقری، دایی و‌... که گنده‌تر از من بودند، رفتند. این پرسپولیس بوده که مانده است. آن روز‌هایی که من ۶ روز پیاپی به باشگاه می‌رفتم، چرا کسی ندید که مشکلم چیست؟ مگر می‌شود بازیکن خودش برود و از باشگاه خواهش کند تا قراردادش را تمدید کنند؟ کجای دنیا این اتفاق می‌افتد؟ بازیکن برود باشگاه و بگوید بند فسخ مرا بردارید و می‌خواهم تا آخر فوتبالم در این تیم بمانم. وقتی نخواهند، چه می‌کنید؟ خودتان را بگذارید جای من، رئیستان به این درخواست شما پاسخ ندهد و شما را نخواهد، چه می‌کنید؟


بحث بوسیدن را پیش کشیدند تا مرا خراب کنند

بحث بوسیدن لوگوی الریان پیش آمد که به نظرم این‌ها بازی است تا بیشتر مرا روبه‌روی هواداران قرار دهند و خراب کنند. من با الریان قرارداد بستم. تا لحظه‌ای که با الریان قرارداد دارم، با جان‌و‌دل بازی می‌کنم. من لوگوی پرسپولیس را با عشقم بوسیدم، چرا‌که آرزوی بچگی‌ام بود. همه می‌دانند که با این تیم گریه کردم، شاد بودم، بردیم و شکست خوردیم، قهرمانی‌ها دیدیم و فینال آسیا رفتیم. همه‌چیز را در این تیم دیدم؛ بی‌پولی، فحاشی و دعوا. بیشترین فحش را در این تیم، من خوردم.


قرارداد ۲‌میلیاردی بازیکن هم دردی نمی‌خورد

همین الان به‌جرئت می‌توانم بگویم که ۱۰ بازیکن کنونی تیم، پول ندارند. شاید خیلی‌های آن‌ها از دستم ناراحت شوند که شجاع چرا این مصاحبه را کرد و این حرف‌ها را زد. واقعیت را بگویم، راست قضیه این است که پول ندارند به بازیکن بدهند. بازیکن ازدواج کرده یا بچه دارد، اما پولش را نمی‌دهند. می‌گویند فوتبالیست ۲ میلیارد می‌گیرد، پس فوتبالیست خارجی که دست‌کم ۵۰‌میلیارد می‌گیرد، چه؟ لیگ حرفه‌ای است و خرج بازیکن زیاد است. یک کفش حداقل ۱۰‌میلیون است، اجاره خانه بازیکن دست‌کم ۲۰ میلیون است. یک ماشین معمولی ۲۰۷ شده است ۵۰۰ میلیون.


۴ سال پیشنهاد داشتم

من ۳۱‌سالم است، من را نخواستند و نخواستند بمانم. من ۴ سال پیشنهاد داشتم، ولی ماندم. ۴ سال پیشنهاد داشتم و هر وقت خواستید، ایمیل این تیم‌ها را در اختیارتان خواهم گذاشت؛ اما من ماندم و با کمترین پول تمدید کردم. ۵ برابر پولی را که به من در پرسپولیس دادند، می‌دادند؛ اما با پرسپولیس تمدید کردم. برانکو می‌تواند شهادت بدهد که چطور ماندم.


با من هم مثل انصاری و ربیع‌خواه برخورد می‌کردند

کادر فنی محسن ربیع‌خواه را نخواهد، حق کادر فنی است و شاید مرا هم نمی‌خواست. باشگاه، اما باید به‌این‌شکل با او برخورد کند؟ شاید محمد انصاری را مربی نخواهد، آیا باشگاه باید با او این‌چنین برخورد کند؟ ۴ روز دیگر باشگاه با من و امثال من هم این برخورد را می‌کرد و هر کسی می‌خواهد باشد. چرا زمانی که باشگاه با انصاری و ربیع‌خواه و امثال آن‌ها این برخورد را کرد، یک هوادار چیزی نگفت؟


من خواستم بمانم، اما نگذاشتند

اگر می‌خواستم بروم که با تیم به تهران برنمی‌گشتم. اگر می‌خواستم بروم که ۶ بار به باشگاه نمی‌رفتم و خودم خواهش نمی‌کردم تمدید کنند. اگر می‌خواستم بروم که با آقای رغبتی جلسه نمی‌گذاشتم، ولی بعد مانع تمدید شوند. به چه زبانی بگویم نمی‌خواستند بمانم؟ مگر خواسته من چقدر با بازیکنانی که جذب شدند، فرق می‌کرد؟ مگر گفتم بیشتر به من بدهید؟


دنبال فالوور نیستم

دنبال فالوور در پرسپولیس نبودم. آن‌هایی را که مرا فالو دارند، دوست دارم و آن‌هایی را که ندارند هم دوست دارم و تاج سرم هستند؛ اما بعضی از بازیگران و مجریان تلویزیونی که خودشیرینی می‌کنند، دنبال فالوور هستند. یک فیلم اگر به کامبیز دیرباز ۱۰۰‌میلیون بیشتر بدهد، سریع می‌رود، بعد می‌آید درباره من حرف می‌زند؟ ۵۰‌میلیون بیشتر بدهد، یک فیلم دیگر بازی می‌کند و بعد می‌آید درباره من حرف می‌زند؟
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مرصاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
1
3
واقعا حق داری شجاع که از این تیم جدا شدی من یک پرسپولیسی هستم و به تو حق میدهم همه ی تقصیر ها زیر سر رسول پناه عوضی است که یک ستاره تیم را خاموش کرد خدا به همرات و برایت آرزوی موفقیت میکنم خدا از سر رسول پناه نگذره این این کار رو با تو کرد
پرسپولیس کبیر
Netherlands
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
1
1
هرجا که باشی ایشالله موفق باشی میدونیم که همش تقصیر رسول پناه به تو حق میدیم
جانم فدای ارتش سرخ
Netherlands
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
1
2
هرجا که باشی موفق باشی از اینکه از جدایت خیلی ناراحت شدیم چون واقعا دوست نداشتیم از تیم بزرگ پرسپولیس بری ولی بازهم دمت گرم خیلی زحمت کشیدی
ارتش سرخ
Netherlands
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
2
هر جا باشی ایشالله موفق باشی دلمون خیلی برات تنگ شده ایشالله هر چی زودتر به تیم محبوبت برگردی پرنده اسیا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->